Get Adobe Flash player
Javna naročila
FB - CUDV Dobrna

Mi gremo pa na morje

Vse lepše in toplejše vreme nas je sililo k uresničitvi želje, da bi se za nekaj dni odpravili na morje. Odločili smo se, da bomo raziskali slovenska obalna mesta.

V ponedeljek zjutraj smo se po zajtrku dobro razpoloženi in polni pričakovanj odpravili proti Kopru. Tam nas je namreč čakal prijeten in udoben apartma,  ki je s svojo barvito opremo bil zelo zanimiv tudi našim uporabnikom.

Po dolgi vožnji smo se odločili za sprehod ob morju, nato pa smo poiskali restavracijo, kjer smo potešili svojo lakoto.

Popoldne smo želeli preveriti svojo kondicijsko pripravljenost, zato smo se peš odpravili proti Izoli. Pot ob morju je bila zelo prijetna in zabavna. V Izoli smo ob morju poiskali slaščičarno in se zasluženo želeli posladkati s sadno kupo. Rahlo razočarani nad postrežbo smo gospodu natakarju morali podati informacijo, da je med glavnimi sestavinami sadnih kup na Štajerskem tudi sladoled. Po postrežbi skromnih sladic smo se peš odpravili nazaj proti apartmaju. Bliže kot smo bili, pogosteje je bilo slišati Metkin stavek: »O mama mija, bolijo noge.«

Sledila je priprava hitre večerje, tuš in zasluženi počitek. Izkazalo se je, da naporen dan deklet le ni pretirano utrudil, saj so čvekale še pozno v noč.

Naslednji dan smo se po ležernem dopoldnevu odpravili na bazen. Preverili smo temperaturo vode v vseh bazenih ter se med drugim razvajali tudi v masažnem bazenu. Srečko, Tadeja in Bogdan so nekaj bazenske vode okusili ob spuščanju po toboganu in se ob tem neizmerno zabavali. Srečkov spust se je vsakič začel z besedami »bolj počasi«, zaključil pa z velikim nasmehom. Tudi Bogdanov pristanek se je vedno končal z enakim vprašanjem: »A še greva?«

Kasneje smo se odpeljali proti Portorožu. Sprehodili smo se ob obali, nato pa izbrali slaščičarno, ki nas tokrat ni razočarala.

V zgodnjih večernih urah smo se vrnili v apartma, kjer je sledila peka palačink, nato pa zabava na terasi. Odprli smo penino, zavrteli glasbo, peli in plesali, čvekali in se smejali …

Tretji in hkrati tudi zadnji dan je bil namenjen raziskovanju Pirana. Ker je bil ta dan tudi rojstni dan našega Srečka, je bila naša prva postojanka slaščičarna na Tartinijevem trgu. Srečku smo zaželeli vse najboljš, se posladkali z odlično torto, nato pa smo se povzpeli proti cerkvi sv. Jurija, ki kraljuje nad mestnim središčem. Uživali smo v čudovitem razgledu, naredili nekaj fotografij in se počasi odpravili po strmi poti nazaj. Pri tem je zagotovo najbolj uživala Tadeja, ki jo je na vozičku zaradi tlakovane poti in številnih izboklin močno »pretreslo«. Svoje zadovoljstvo ob premagovanju poti je izražala z glasnim, skoraj neprekinjenim smehom in s tem v še boljšo voljo spravljala nas in mimoidoče.

Naša naslednja postojanka je bil akvarij. Tam so nam zagotovo bili najbolj všeč mladi morski psi, h katerim so naši uporabniki, kljub opozorilom, tako močno želeli stegovati svoje prste.

Po obisku akvarija smo si privoščili okusno kosilo v restavraciji ob morju, nato pa ulovili še nekaj sončnih žarkov na bližnji obali. Na hitro smo si zmočili noge in tako preverili še temperaturo morja. Po kratkem »martinčkanju« smo se polni lepih vtisov in doživetij odpravili nazaj proti Dobrni.

Pooblaščena oseba za varstvo osebnih podatkov

V skladu z določilom 37. člena Uredbe EU 2016/679 Evropskega parlamenta in sveta z dne 27. aprila 2016 smo za pooblaščeno osebo za varstvo podatkov imenovali družbo: